درب اتوماتیک افرا

ساخت وبلاگ

معرفی و کاربرد درب اتوماتیک سکشنال

درب اتوماتیک سکشنال رایج ترین نوع درب های پارکینگ در کشورهای اروپایی به حساب می آمد. درب اتوماتیک سکشنال با اطمینان می توانند محبوبیت زیادی در کشور ما کسب کنند، زیرا این طراحی های مدرن باعث می شود فضای زیادی صرفه جویی شود. استفاده از آنها بسیار راحت است.

هر صاحب خانه یا رئیس شرکت مسئولانه دروازه ای را انتخاب می کند که عملکرد مهم محافظت از فضا را انجام دهد. آنها باید نه تنها قابل اعتماد ، بلکه مناسب برای استفاده باشند. آنها همچنین باید از نظر قیمت و نسبت قیمت به کیفیت برخوردار باشند. ساده ترین و مدرن ترین گزینه استفاده و نصب درب اتوماتیک سکشنال به هر یک از محل های شما است.

مکانیسم درب اتوماتیک سکشنال

در حال حاضر ، درب اتوماتیک سکشنال، یک سیستم مؤثر از سازه های درب است که دارای مطمئن ترین مکانیزم برای بالا بردن و پایین آمدن عناصر است. خود ساخت آن پانل هایی است که به وسیله لولا متصل می شوند ، که با مکانیسم راهنمایی لاستیک ها ، که در لبه های درگاه نصب شده اند ، به راحتی انجام می شوند. درها باز کردن پانل ها را به سمت سقف سوق می دهد ، که فضای زیادی را در اتاق آزاد می کند. به زبان ساده ، درب اتوماتیک سکشنال مجموعه مکانیسم های بخش است که توسط حلقه ها به یکدیگر وصل می شوند. این اجازه می دهد تا درب ها محکم بلند شود و در یک جعبه مخصوص در سقف ثابت شود. یک تفاوت مهم در این است که هیچ شافتی وجود ندارد که عناصر روی آن زخم شوند.

درب اتوماتیک سکشنال از عملکردی مناسب برخوردار هستند ، از مواد ساده و باکیفیت ساخته شده اند ، در زیر درهای هر اندازه مناسب هستند و ممکن است در هر طرحی که مشتری مورد نیاز باشد تولید می شوند. هر تصمیم طراحی با مشتری سازگار است: رنگ ، شکل ، اندازه یا سیستم های کنترل بسیار حساس و درایوهای که باعث می شود کاربری درب اتوماتیک سکشنال ساده شود. درایو امکان باز کردن دستگاه از اتومبیل را فراهم می کند که این مزیت را نسبت به راه حل های دیگر دارد.

درب اتوماتیک سکشنال نه تنها در طیف گسترده ای از طرح ها با انواع مختلفی از اتمام های باورنکردنی در دسترس هستند ، بلکه از طریق افزودن درب بازکن در بخش نیز قادر به حرکت کامل موتور هستند - و ما دامنه ای برای پاسخگویی به نیازهای مختلف داریم. هر موتور درب اتوماتیک سکشنال شامل ویژگی های ایمنی استاندارد است که با افزودنی های قدرتمند می توان آنها را بیشتر بهبود بخشید ، اما هرکدام همچنین شامل ویژگی های منحصر به فردی هستند که باعث می شود آنها در طراحی درب های مختلف مقطعی مناسب تر باشند ، ضمن اینکه به گونه ای نیز طراحی شده اند که حتی می توانند به موجود اضافه شوند درب های مقطعی که قبلاً خودکار نبوده اند.

اگر مطمئن نیستید که کدام درب مناسب برای بخش مقدماتی شماست ، با یکی از مشاوران شرکت افرا ، برای مشاوره تخصصی تماس بگیرید.

درب اتوماتیک افرا...
ما را در سایت درب اتوماتیک افرا دنبال می کنید

برچسب : معرفی و کاربرد درب اتوماتیک سکشنال,مکانیسم درب اتوماتیک سکشنال, نویسنده : afra afraelec بازدید : 244 تاريخ : يکشنبه 21 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:02